2014. július 25., péntek

48.fejezet~Ismerős hang!

Kereken három teljes hónap telt el az incidens óta.
Minden megváltozott...Leérettségiztünk
Ezen a nyáron megfogadtam,hogy mindent újrakezdek.Egyetemista lettem így a nagybetűs élet felé vezető első lépéseket megtettem.Első éves vagyok!El sem hiszem!
A gimi jó buli volt ameddig tartott,de egyszer minden jónak vége szakadt.Persze a mai napig jó kapcsolatot ápolok a volt osztály társaimmal. Sőt Sho a mai napig a legjobb barátnőm akivel hetente legalább ötször találkozom.találkozom. Brian nyárra Észak-Kaliforniába utazott meglátogatni az unoka testvérét. Joe egy szerelő műhelyben kapott állást,míg Debby-t a helyi állatkertben alkalmazták.
A rendőrség Ryan halálát öngyilkosságnak könyvelte el.A legfurcsább mégis az,hogy meg sem próbálták rám esetleg Justinra kenni a gyanút.Apropó Justin...Felszívódott!Nem úgy ahogy szokott,hanem azt mondják most teljesen és örökre!Egyesek szerint visszament Braziliába,mások azt mondják öngyilkos lett a legjobb barátjára tekintettel.Mások azt,hogy egyenesen ő ölte meg...
Szerintem életem végéig kísérteni fog az az arc kifejezés amit azon az estén láttam!Megtörtség,szomorúság,reménytelenség mind mind összekeverve egy arc kifejezésben.
De ez már a múlt!
Új életet kezdek!Szeptembertől a jegyeimre fogok koncentrálni és arra hogy megszerezzem a diplomámat!
Addig is még van egy nyaram amit felejthetetlenné teszek!Erre itt megesküszöm!

Begörcsölt kézzel szorítottam a  nappalinkban lévő ezer éves PS. konzolját!
-Ez az!-kiáltott fel Sho.
-Ez nem ér!Tudod jól,hogy nem tudok Fifa-zni. Amúgy meg nem értem minek kell ilyen baromságot játszanunk!Lányok vagyunk menjünk vásárolni beszéljünk fiúkról vagy isten tudja cipókról de minek videojátékozunk?!-fakadtam ki a harmadik vereségem után.Vagy a negyedik...már nem is számoltam egy idő után...Ezt a játékot nem nekem találták ki.
-Úgy hallottam...-kezdett bele,de rögtön le is állítottam.
-Esélytelen,hogy valami Night Club-ba töltsem az estém ahol nem az arcáról ismered fel az embereket!
A konzolt combom mellé téve sétáltam el a hűtőig. Be kéne már vásárolnom is talán...talán... majd anya elintézi!
-Kérlek nagyon jó lesz!Egyetemi buli!
-Oda nem hívnak első éveseket...vagy ha igen akkor annak nagyon rossz vége szokott lenni!Te sosem láttad az Utolsó éjszakát?-vettem ki egy narancs levet a hűtő szekrényből majd várakozva a pultra ugrottam.
-Ez az utolsó nyarunk Lucy...bármit megtehetünk amit csak akarunk!És meg is fogunk szóval öltözz van tíz perced elkészülni!-kapcsolta ki a TV-t Sho.
-Ugye tudod,hogy csak fél nyolc van ?
-Na és?
-Ilyenkor még nincs nyitva semmi!
Összeszedtem a pulton hagyott mocskos poharakat és a mosogatóba raktam őket.
-Nincs kedvem menni!-böktem ki végül.
-De megyünk!
-Én nem!
-De igen!

-El sem tudom hinni,hogy elrángattál ide!-álltam be a szórakozó hely előtti kígyózó sorba felháborodottan.
-Lucy...amikor majd 70 éves leszel és az unokáid ilyen bulikba fognak járni majd hálával gondolsz vissza rám,hogy elhoztalak ide!Mert lesz emléked a ma estéről garantálom,hogy szétisszuk az agyunkat ma!-pörgött fel teljesen Sho.
Elfelejtettem mondani,hogy mielőtt elindultunk volna megindította az este hangulatát és legurított pár pohárral.

A feltételezhető helyzetek a következőek voltak:
~Bulizunk egy jót,nem lesz semmi probléma és nem lesz priuszom.
~Vagy pedig egy drogosokkal teli helyre hozott,akikre bármikor lecsaphatnak a zsaruk és kábítószer kereskedésért kapunk fejenként 20 évet.

Szép kilátások mit ne mondjak.
A sor egyre inkább nőtt és nőtt.
-Sosem fogunk bejutni...
Ebben a pillanatban a bejárathoz sétált egy sánta férfi egy elegáns bottal a kezében. A tömeg hangosan hurrogva fejezte ki nemtetszését.
A férfi nem volt öreg de túlzottan fiatalnak sem mondhatta magát.
-Mike?-szakadt ki belőlem döbbenten.
Mike megállt és a hangom forrását kezdte keresgélni.
-Mi a ....- kerekedtek el szemei amint meglátott.
Igen ő volt az .Mike... Akit meg abban a poshadásnak indult kocsmába Justin agyon akart lőni és nem engedtem hogy megtegye.... Bar végülis lábon lőtte.Így mar érthető miért sántít.
-Csak nem a híres Lucy Sanbert?!-gúnyolódott majd felénk intett Shoval,hogy kövessük.
A biztonsági őr először vonakodott majd miután meglátta mellettünk Mike-ot,egyből beengedett.
-Mit kerestek ezen a helyen lányok?!Nem éppen nektek való szerintem..-verekedte át magát az  egész termen a bar pultig,majd félrenyomott pár embert,hogy mi is odaférjünk,pontosabban csak én.Ennyit arról,hogy együtt maradunk és nem hagyjuk el egymást...
-Szórakozni jöttünk...-sütöttem le a szemem.
-Egy tipp édesem ... Ne igyál ebből a bárból semmit,mindegyik italba kevertek valamit!-nevetett fel hangosan.
-Ezt honnan veszed?
-Törzsvendég vagyok cicám!Minden pénteken ide járunk a srácokkal.Emlékszel meg rajuk ugye?!-nézett rám szórakozottan.
Persze,hogy emlékszem .. Nem olyan könnyű elfelejteni.
-Azok után,hogy simán hagytak volna,hogy Justin egy golyót repítsen a fejedbe,még együtt lógsz velük?-döbbentem le teljesen.
-Bieber nincs a varosban így nyaralunk...-kacagott fől hangosan Mike.
A szájában levő alsó fogsora szinte teljesen elrohadt a cigarettától.
Gusztustalan látvány volt!
-Ha igazak a pletykák Mexikóba ment ...sokan azt mondjak soha többe nem jön vissza,én viszont tudom hogy visszatér és megbosszulja a haverja halálát.
Ryan gondolatára teljesen összeszorult a szívem és tekintetem elködösült.
-Sőt,szerintem mar itt van.-kuncogta a poharába,majd egy üveg bontatlan vizet tett le elem.
A következő pillanatban ereztem,hogy valami hideg folyik végig a hátamon. 
-Ne haragudj !-fordult felem egy édes srác.Szerintem másodéves lehet az egyetemen.
-Semmi baj!-pattantam fől helyemről gyorsan.
A srácnak tündéri kisfiús mosolya volt ami mar magába ellenállhatatlanná tette.
-Hadd hívjalak meg egy italra.-mosolyodott el kajánul.
-Köszönöm,van!-fordultam vissza vizemhez,majd jókedvűen belekortyoltam.
Mire feleszméltem Mike és a srác is eltűnt...
Kissé furcsán éreztem magam,mintha hirtelen nem aludtam volna legalább 30 órát egyhuzamban.A szemem teljesen kiszáradt a torkom kaparni kezdett!Úgy ereztem,hogy ha nem kezdek el táncolni azonnal ott esek öszze abban a szent helyben.
Hangosan sikítozva ugráltam a bárpulton majd egy srác letapizott az egyik haverjával együtt.
Csak úgy öntöttem magamba az italokat a bárpultból...amikor a két srác a tömegből próbált kifele lökdösni.Az arcukat nem láttam,vagy ha igen akkor is csak elmosódva.
Mikor a terem közepénél voltunk hangos sziréna szó ütötte meg a fülemet és a színpadra egy eléggé hiányos öltözetben levő lányka lépett.
-Tisztelt hölgyeim és uraim,megtiszteltetéssel tölt el,hogy ma este egy igen magas rangú embert fogadhatunk szerény kis hajlékunkban.Az éjszakák királya ma itt van veletek ! Köszöntsétek Drew-t!
Hangos üdvriogatás támadt majd egy maszkos férfi ment fel a színpadra.Az arcát nem láttam de mint minden nő a teremben éreztem hogy a lábam egy kissé megbicsaklik.És ebben a pillanatban két erős kéz ragadott alkaron és vihorászva rántottak ki a teremből!

Egy keskeny lépcsőn ugrándoztam felfele.Jó kedvem volt!De még mennyire!Frissnek éreztem magamat ,akar annyira is,hogy építsek egy bunkert az erdő közepére!
Egy szürke ajtót nyitottak ki előttem majd belöktek rajta és bezártak.
Nem tudom miért de kuncogni támadt kedvem.
Eszméletlenül szédültem...úgy éreztem nyomban összeesem.
Amikor viszont megfordultam kicsit hátraugrottam a látványtól.
Mr.Drew maga két lány társaságában foglalt helyet az egyik emelvényen.A két lányon semmilyen ruhanemű dolog nem volt megtalálható!
Kettőt csettintett majd a háttérben szóló zenét lehalkította valaki.Megilletődve kissé feszengve álltam az ajtóban.
A férfinak kidolgozott testet tetoválások borították!
Kezeit lefejtette a két lányról majd felült.
-Lám ,lám kihez van szerencsém!?-szólalt meg elváltoztatott gépies hangján.
-A nevem Lucy...azt hiszem!-gondolkodtam el,majd ismét egy hangos vihogás tört fel belőlem.
Időközben a két lány valahogyan teljesen felszívódott.
-Lucy kedvesem...-jött közelebb.-Biztosan jól vagy ?!
Hangja olyan ijesztően rekedtes volt...
-Persze!
Amint kimondtam ezt a szót a mosolyom az arcomra is fagyott.
Drew egy lassú és megfontolt mozdulattal lehúzta arcáról a maszkot.
-Akkor remélem nem bánod ha egy kicsit elszórakozunk kettesben cica!-csendült fel az ismerős hang!
A túlzottan ismerős hang...

28 megjegyzés:

  1. Uhh. Már nagyon vártam! Tökéletes *.*

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus lett.Siess a következővel.Imádom a blogot.Nagyon ügyes vagy:-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  3. Áá vègre ♥ nagyon jó siess a kövivel:$♥

    VálaszTörlés
  4. Nehogy még egyszer ekkora szünetet merj hagyni!!! Imadooom <3 :))))

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus.. Siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  6. Yeahh yeaahh végre !! *-* Imádom <3

    VálaszTörlés
  7. Kedves BieberGirl!

    Már nagyon hiányzott ez a blog, régóta vártam, hogy legyen következő rész és..tádá (xd), itt van. Nem tudok mit mondani, egyszerűen imádom...még mindig.
    Nagyon remélem, hogy az a titokzatos személy 'Drew' Justin lesz, vagy legalább is lesz Bieber-höz köze.:DDD Juj, de izgulok mááár! Most ne késlekedj annyira, mert nem tudok addig várni. Türelmetlen vagyok sokszor.xdd Szóval nagyon, nagyon siess!*-*
    További szép nyarat, puszillak!:)♥

    - Loren xx

    VálaszTörlés
  8. Végre!!!
    Ez nagyon jó lezbi! Annyira imádom!!❤️

    VálaszTörlés
  9. hurááááá *0*
    nagyon-nagyon siess légyszíves a következővel!! <3 <3

    VálaszTörlés
  10. végre rész*---* és ezt most komolyan megmerted csinálni, hogy itt hagyod abba? komolyan kiakarsz velem cseszni? mikor lesz új rész?:D

    VálaszTörlés
  11. Végre új rész,már nagyon vártam:) Nagyon tetszett ez a rész,siess kövivel :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyoooon jo resz lett!!! <3 Siess a kovetkezovel, ahogy csak tudsz, mar nagyon varom :) <3

    VálaszTörlés
  13. Megérte rá várni,nagyon nagyon jó lett,annyira imádom<333

    VálaszTörlés
  14. Eszméletlenül jó a blogod, egy kis meglepetést találsz itt:) :
    http://feketekorom.blogspot.hu/2014/07/dij.html

    VálaszTörlés
  15. Éljeeeen!Folytasd hamaaar!Már alig várom!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jó lett ez a rész is, mint az eddigiek!! Alig várom már a folytatást. Kérlek siess vele! :)

    VálaszTörlés
  17. Szia nagyon-nagyon jó lett várom a folytatást, és van számodra egy díjam :D
    http://tancestanc.blogspot.hu/2014/07/az-elso-dijam.html

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Nagyon jó lett a rész, megérte rá várni. Remélem a következő részt hamarabb hozod. :)
    Virág♥

    VálaszTörlés
  19. Héé csajszi! Kibebaszott jó a sztori, jól is írsz. Tegnap mutatták nekem a blogod, este neki is estem, és végig is olvastam. Mikor lesz folytatás? Remélem hamar! ;))

    VálaszTörlés
  20. Nagyon varom az uj reszt teso :) *o* <3 tudom h bazira szerelmesek lesznek egymasba :DDD <3 Amugy nem reg olvasom a blogot 1 es fel napja de mar is imadom csak ezen a blogon jar a fejem sies!!! Ne hanyagold el mert nagyon szupi <3 Imadom!^^

    VálaszTörlés
  21. Meglepi a blogomon :') http://luke-hemmings-flame-and-fire.blogspot.hu/p/blog-page_25.html

    VálaszTörlés
  22. Annyira gonosz vagy,hogy itt hagyod abba!!! :D <3

    VálaszTörlés
  23. Ahhh te szórakozol velem?!ha tudnad hogy miota varom az uj reszt:$$sieeeeess��

    VálaszTörlés
  24. Mikor lesz kovetkezo? :( Nem irod tovabb? :(

    VálaszTörlés
  25. uuh nagyon jooo*-* siess a kovivel!:$$

    VálaszTörlés