2015. december 6., vasárnap

52.fejezet~Akkor játszunk!

A megbeszélések dögunalmasak.Főleg ha egy kényelmetlen vas széken kell eltöltened két és fél órát.A tárgyaló teremmel párhuzamos szobában...
Justinnal a veszekedésünk után egy szót sem váltottunk,de őszintén nem is bánom.Nem is értem mit gondoltam,hogyha lefekszem vele akkor majd  kedves lesz velem?A barátnője leszek?Vagy elvesz feleségül?Röhejes vagyok.
A fenekem szinte teljesen elzsibbadt a várakozásban.Az egyedüli szórakozásom egy kb.kétszer akkora fickót nézni amint majdnem állva elalszik,de még ő is elment ebédelni az épület éttermébe és rám zárta az ajtót.
Egy iroda ejtett foglyul,aminek a fél oldala hiányzott és az egész várost szinte be lehetett látni.
Az első tíz percben még lenyűgözőnek találtam ,azután már csak az járt a fejemben ,hogyan bírnék kiugrani rajta.Majd megölt az unalom...
Mikor egyedül maradtam rossz szokásomhoz híve  kíváncsian körbenéztem egy kicsit.Első dolgom volt belevetni magam az íróasztalnál lévő mesésen puha székbe.A végtagjaim egyszerre sóhajtottak fel.
Az asztalhoz összesen négy fiók tartozott.
Mind zárva.

Legalább egy óra múlva tért vissza a felügyelő gorillám ,még mindig cukormázas szájjal.
-Remélem nem unatkoztál.-mosolyodott el gonoszan.
-Éhes vagyok,mikor megyünk végre el innét?
-Amint a megbeszélés véget ér.
-És az még mennyi idő?
-Legalább még egy óra!
Méltatlanul káromkodtam egyet az orrom alatt.
Még fél órán keresztül pörögtem a székemben ,mikor hirtelen kivágódott az ajtó és  egy  fekete bőrű férfi toppant be.
-Jeff!-szólt a gorillának.-Az egyik idióta barom nekiment a kocsidnak és a rendőrség vár rád lent a parkolóban.A főnöknek kellene egy új autót hívni!
Ezek szerint Jeff,hirtelen jött haraggal rohant ki a szobából társával.
Az ajtót nyitva hagyták.
Idióták!

Tíz perc sem kellett,hogy leérjek az előcsarnokba.Mindenhol öltönyt viselő,sietős férfiak futkároztak.Visszagondolva már nem bánom,hogy ma reggel elfogadtam azt a csodálatos fehér blézert amit rám akartak erőltetni.
Eszemben sem volt most már elmenekülni,annál azért több eszem van.Angyali mosollyal vettem célba az információs pultot.
-Elnézést!-szólítottam meg kedvesen a recepciós lányt.-Érdekelne merre találom az éttermet.
-A második emeleten forduljon balra az aranyozott kupon és ott bediktálhatja a nevét.-felelte megjátszott kedvességgel.
A hasam hangosan felkordult.
Ez kissé kellemetlen...
-Köszönöm.-próbáltam takarni zavaromat.

Az arany kapu tényleg a helyén volt,bár be kell vallanom megfordult a fejemben,hogy félrevezettek.
Az ajtó előtt egy negyven év körüli szemüveges férfi várakozott unottan egy  lapkötegekkel a kezében.
A francba.Elfelejtettem,hogy álnévre is szükségem van.
A szemüveges férfi,mintha csak megérezte volna,hogy jövök azonnal felnézett.
-A nevét ha kérhetem.
Ijedtemben elkezdtem össze vissza motyogni.
-Hölgyem ön tud beszélni Angolul?
Most sem sikerült értelmes választ kiadnom,így hallgató társam kénytelen volt felém fordítani a tábláját a több száz névvel.
Jackpont!
Találomra rámutattam az első olyan névre ami úgy tűnt nem annyira ritka,hogy ne legyen belőle kettő a világon.
A férfi rám sem nézve kihúzta,majd szó nélkül beengedett.
Hát Ms.Hels-re csak reménykedni tudok,hogy ebben a pillanatban nem jön rá az ehetnék.De aggodalom helyett úgy döntöttem szétnézek.

Még soha életemben nem voltam ilyen étteremben.Az étel mennyisége elég lenne egy kisebb városnak is!
Végignéztem az összes finomságot ,mikor ismerős nevetésre figyeltem fel.A drága pezsgőt amit időközben szereztem be,majdnem ráöntöttem az előttem elkanyarodó pincérre.
Ott ült az a szemétláda és ebédelt nyugodt lélekkel,miközben tudja,hogy fent ülök egy irodában és rá várok miközben ő más nők karját simogatja.
Vagyis csak azt hiszi.
Muszáj volt elmosolyodnom ami pár másodperc múlva vigyorgássá alakult.
Észrevett.
A háta még ilyen messziről is jól láthatóan megfeszült és a keze egyre erősebben fonódott az előtte ülő szőkeség karjára.
Dühös volt,mint mindig ha nem úgy alakultak a dolgok ahogyan ő tervezte.
Vigyorogva emeltem felé a poharam és kecses mozdulatokkal sétáltam el onnan.
Egyenesen a desszertekhez!
Mikor már egy kisebb várat raktam magamnak a különböző süteményekből,valaki megállt mellettem.Nem nézett rám de persze egyből tudtam ki az.
-Mit.Keresel.Itt.-tartotta magában Justin erőszakos énjét.
Természetesen egy étteremben nem ráncigálhat meg egy hölgyet és ki sem taszigálhat.
Ezt a kört én nyertem Bieber!

Lassan mosolyogva fordultam felé.
-Mr.Bieber sajnálom de nem tudom miről beszél.
-Pontosan tudod te azt!-robbant majdnem fel az idegességtől de legalább már a szemembe nézett.
Ezt nem kellett volna..a lábaim elgyengültek és éreztem,hogy majdnem összeesek.Mióta vagyok én ilyen gyenge?!
Veszekedésünket egy bájos majdnem hogy doromboló hang szakította félbe.
-Mr.Bieber!Bemutatna a hölgynek ha megkérem?
Mind a ketten kővé dermedtünk.Justin kapcsolt először.
-Természetesen Mrs.Certo!-váltott ismét angyali mosolyra.
A szőke nő állt előttem az asztaltól.A harmincas évei elején járhat és a nevéből adódóan gyanítom férjezett asszony.De akkor mi a fenét keres Bieberrel?!
Hirtelen mintha epe ízét éreztem volna a számban...Mrs.Certo gyönyörű volt.Szőke csigákban végződő hajkorona,tengerkék szemek... ha nem ismertem volna jobban a testemet,biztos lettem volna benne,hogy féltékeny vagyok,ami teljesen abszurd lett volna hiszen semmi jogom nincs rá.Kivéve a múlt éjszakát,ami csodálatos volt...de akkor is nem jelentett semmit.De akkor is ez a nő menjen a pokolba,hogy ilyen szép orra van.Bárcsak beverhetném a képét egy tányérral..vagy egy baseball ütővel..de az az asztal is teljesen kielégítené a vágyaimat.Még jo,hogy nem vagyok az a féltékeny típus.
-Lucy,a hölgy Mrs.Certo a vállalat vezetője,Mrs.Certo hadd mutassam be Ms.Lucy Sanbert-et a ...-itt megakadt a hangja egy pillanatra.-...a menyasszonyomat.
Az édesség palotám egy szempillantás alatt a földön végezte.
Hogy a mije?!?!A menyasszonya?!?!Előbb hinné el valaki,hogy a nagymamája vagyok!
Döbbenten fordultam Justin felé,aki szintén lesokkolva meredt maga elé.Szerintem még Ő is ebben a pillanatban fogta fel mit is mondott.
-Gratulálok.-mosolyodott el igazából a főnökasszony ami teljesen meglepett.-Akkor szívesen várom önöket a holnap este megrendezésre kerülő üzleti partinkon a férjemmel az otthonunkban.Az összejövetel fél kilenckor kezdődik és bizonyára Mr.Brown is ott lesz,ami önnek Mr.Bieber úgy gondolom kapóra jöhet a megállapodásunkat figyelembe véve!-kacsintott pajkosan-Most viszont távoznom kell,örültem a megismerkedésnek Ms.Sanbert. Hamarosan találkozunk!
Azzal elment.
Dermedten álltam.Most kaptunk egy meghívást egy partira,mint egy ... Egy pár.
Azt hiszem mindjárt rosszul leszek.

-Hogy mondhattad azt,hogy a menyasszonyod vagyok?Nincs akkora idióta ezen a világon aki húsz perc után ha együtt lát minket  ezt elhinné.-dühöngtem.
Éppen a parkolóban szálltunk be az új autóba amit hozattak,bár ez az autó semmiben sem különbözött az előzőtől.
-Mit mondhattam volna?-vágott vissza felháborodottan.-Ez a nő egy nagyon fontos üzleti összeköttetést jelent számomra,szóval örülnék ha befognád a szád és végre egyszer az életed során végre kussolnál.Köszönöm!!
Igazából csak most vettem észre,hogy Justin arcvonásai mennyire elmélyültek és az egész arca menyivel férfiasabb lett az elmúlt időben.Annyira összeszorította száját,hogy az állcsontja élesen kirajzolódott.Akár egy papírt is el lehetett volna vele vágni.
Pár perc elteltével az egész kocsiban tapinthatóvá vált a feszültség.
Még mindig hangosan zihálva vette a levegőt.Tényleg nagyon fontos lehet neki ez az üzlet ha képes ennyire felhúzni magát ezen.
Lassan előrehajolt és odaszólt a sofőrnek.
-Húzd fel.-motyogta elfojtott hangon.-Ja és vigyél haza átöltözni,ma szórakozni megyek a belvárosba.
A sofőrnek nem kellett több egy apró bólintással jelzett,majd megnyomott egy gombot a bal karjánál és egy paravánszerűség emelkedett fel közöttünk.Gondolom ezt szokták használni mikor megbeszéléseket tartanak az autóban vagy fontosabb,titkosabb dolgokról beszélnek.De ez volt a bökkenő, Justinnal nem voltak közös dolgaink és mégis össze voltunk zárva a mindenhonnan besötétített helyen...kettesbe.
Ijedten kaptam felé a pillantásomat.A tekintetébe  dühöt láttam keveredni a haraggal,de volt benne valami más is ...olyan színtiszta vágy amitől megijedtem.
-Ne-ne csinálj semmi hülyeséget.-dadogtam még mindig az arcát figyelve szinte teljesen az ablakoz préselődve.
-Ne,hogy ne?!-üvöltözött.-Mégis mit vártál mikor lesz már elegem belőled?Hányszor mentettem meg a segged,hányszor rendeztem el a szaros ügyeidet és még neked áll feljebb??
Erőteljes mozdulattal rántott közelebb magéhoz.Az arcunk olyan közel volt,hogy mentolos leheletét  kiválóan éreztem az orromon.
-Tönkretetted az életemet a játékaiddal,az apád tönkretette a családomat és miattad veszítettem el a legjobb barátomat mert azt a kibaszott életedet akarta megvédeni!Érted ezt?!Az egyetlen embert veszítettem el aki nekem is számított valamit végre...de nem neked őt is el kellett venned tőlem!-szorítása Ryan említésére egyre erőteljesebb lett.
Minden haragját rám zúdította,pedig nem tehettem róluk és mégis engem vádolt,ami fájt.Nagyon fájt..
-Fejezd be...kérlek,fejezd be.-éreztem amint valami végigszáguld az arcomon.Először egy,majd két csepp,azután követte őket a többi.
Próbáltam visszatartani de nem igazán sikerült.
-Tönkretettél!Tönkretetted az életemet!-irtózatosan dühös volt.-Hagynom kellett volna,hogy meghalj és akkor talán Ryan még élne!
Az utolsó két szót egyenesen a szemembe mondta.Érezem ,hogy egy pillanatra megáll bennem valami.
Kirántottam magamat Justin szorításából és szinte teljesen az ablakhoz húzódtam.A tegnap esti vágynak halvány része sem volt Justin szemében,kizárólag a gyűlölet amikor rám nézett.
Tényleg gyűlölt engem... vagyis azt hittem amíg nem éreztem egy erőteljes rántást és nem találtam magam Justin ölében.Kezével kényszerített,hogy a szemébe nézzek.A szemei szinte már feketék voltak!Te jó ég ,ha ez a pasi nem lenne ki kellene találni!Minden akaratomat összeszedtem ,hogy ellenálljak a kísértésnek vele szemben,de mikor megéreztem dagadó erekcióját odalent,testem azonnal reagált és egy halk alig hallható sóhaj szakadt ki belőlem és minél közelebb akartam férkőzni hozzá.Természetesen meghallotta.
Kezeit gyorsan lecsúsztatta a fenekemre majd könyörület nélkül belemarkolt.
-Semmit nem jelentesz nekem.Semmit!-magyarázta inkább magának,mint nekem.
És ez volt az a pillanat amikor a kocsi padlófékkel állt meg Jusin háza előtt.Egy pillanatig a szemembe nézett és nem láttam benne azt az érzéki és szenvedélyes férfit akit tegnap este az ágyamba engedtem.Nem láttam benne most semmit,semmilyen érzelmet.
Justin hirtelen kibújt kettőnk közül és a kocsiajtót hangosan becsapva rohant az otthona felé.

Az ideiglenes szobámba érve bezárkóztam és az ágyra vetettem magamat.Képtelen voltam sírni már.
Csak úgy teltek az órák,miközben a mennyezetet bámultam.Nem gondolkodtam ,nem csináltam semmit...még Rá sem bírtam gondolni,mert a szívemet valami egészen új érzés kerítette hatalmába.Nagyon hasonlított a bűntudatra...amiket Ryanről mondott...
-Nehogy már nekem legyenek ilyen érzéseim egy olyan emberrel szemben aki embereket gyilkolt.Bassza meg!-motyogtam a párnámba.
Biztosan már nagyon besötétedett mert az egyik gorilla bekopogott az ajtómon és nem túl kedvesen a tudatomra adta,hogy legyek készen tíz perc múlva mert őfelségével fogok menni szórakozni egy  belvárosi helyre.
A szórakozás már igazán rám fért de kizárólagosan egyedül.
Kinyitottam a szekrényt ami tele volt új ruhákkal és az összes a méretemben.Ez volt az a jel amikor kikapcsoltam minden érzésemet én is  a világ felé.
Ha Bieber érzések nélkül játszik majd meglátja ma este  milyen az amikor én is beszállok a játékba!

21 megjegyzés:

  1. Kedves Girl Bieber!
    Huha! Imàdtam!
    Kivàncsian vàrom milyen is lesz az a bizonyos buli este!
    Szép hetet!
    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés
  2. Buli...buli...buli.
    Várom már ezt a bulit.
    Boldog Mikulást neked
    És várom a következő részt.
    Bye.
    B.K

    VálaszTörlés
  3. Buli...buli...buli.
    Várom már ezt a bulit.
    Boldog Mikulást neked
    És várom a következő részt.
    Bye.
    B.K

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon jó lett!Jöhet a kövi! :333

    VálaszTörlés
  5. Imádoom! Siess a kövivel! xoxo.

    VálaszTörlés
  6. Juuuj deizgiii
    Siess a kovivel*-*

    VálaszTörlés
  7. Ismét nagyon jó volt! :) Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  8. imádtam :D alig várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  9. Imádom ne váras minket sokáig nagyon várjuk az új részt :)

    VálaszTörlés
  10. Uramisten ez nagyon jo lett!
    Imadtam! Siess a kovivel nagyon varjuk! :))*-*

    VálaszTörlés
  11. Juuuuuuj vegre van uj resz. Mar nagyon hianyzott az irasod. Tokeletes mint mindig. Jo hosszu tartalmas es izgalmakkal teli.

    VálaszTörlés
  12. De rég olvastam ezt a blogot!😍😍😍 Imádom, még mindig, ugyan úgy! Siess a kövi résszel!☺

    VálaszTörlés
  13. Fantasztikus lett. Siess a következővel

    VálaszTörlés
  14. tetszett*-*♡ köviiiit!!!!*-*♡♡

    VálaszTörlés
  15. Mikor jon a kovi? Megvonasi tuneteim vannak:'D❤❤

    VálaszTörlés
  16. Kovit minel elobb anyira szeretem es uhh nagyon jol irsz es fhu nem tudok mit irni..😊

    VálaszTörlés